وبگاه شخصی مرتضی خانی دهنویی

رسانه ارتباط با دانشجویان رشته مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

وبگاه شخصی مرتضی خانی دهنویی

رسانه ارتباط با دانشجویان رشته مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

باسمه تعالی

با صلوات بر محمد و آل محمد(صلی الله علیهم اجمعین)

بدینوسیله موافقت قطعی وزارت علوم با ارتقای مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی قوچان به دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان را به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز و همکاران گرامی می رسانم. ضمن عرض تبریک به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، از همت روز افزون و تلاش بی وقفه ریاست، اساتید، همکاران اداری و دانشجویان دانشگاه در نیل به این مهم کمال تشکر را دارم.

من الله التوفیق

  • مرتضی خانی دهنویی

نظرات  (۱)

سلام بچه ها
من از هم دانشگاهی هاتون هستم میدونم خیلی دنبال کار دانشجویی هستین، چون منم زمان خودم خیلی درگیر پیدا کردن کار بودم خلاصه یه کار خوب دانشجویی پیدا کردم که خیلی به دردم خورد، کارش تدریس توی مدارس و مهدکودکهاست.
کلاس کاری بالایی داره براتون یه رزومه کاری خوب هم میشه، درآمدش هم خیلی خوبه.
شمارشو براتون میزارم
کافیه اسمو فامیل و ایمیلتونو براشون پیامک کنید تا شرایط کاری رو براتون بفرستن
شماره 09152406131
منم دعا کنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی